اگر به دنبال بهترین لوگوهای تمام دوران هستید، به جای درستی آمده اید. در این پست، ما انتخاب خود را از برترین لوگوهایی که تا کنون ساخته شده است جمع آوری می کنیم. حتی اگر لوگو بخش نسبتا کوچکی از طرح هویت کلی است، قدرت لوگوی شما بخش مهمی از موفقیت برندسازی است. برای مشتریان، آرمها شاید مهمترین نقطه تماس برای یک شرکت باشند – آنقدر مهم که مشتریان به آنها چسبیده و پیوند ایجاد کنند.
مشتریان به طور ناخودآگاه از این علائم معنا می گیرند و به آنها اهمیت می دهند. این امر با واکنش مردم با صدای بلند و شدید به معرفی یک لوگوی جدید ثابت می شود. چرا که نه؟ مایکل وولف، یکی از بنیانگذاران آژانس برندسازی Wolff Olins، استدلال کرده است که یک نام تجاری متعلق به مشتریان آن است. آنها آن را تعریف می کنند، زیرا آنها کسانی هستند که محصولات آن را می خرند یا از خدمات آن استفاده می کنند. جای تعجب نیست که لوگوها بسیار فراتر از اتاق های ارائه آژانس های برندسازی جهانی مورد بحث قرار می گیرند.
چه به طراحی برند علاقه داشته باشید یا نه، بهترین لوگوها ارزش کاوش را دارند. یافتن اینکه لوگوی BP در سال 1930 چگونه به نظر می رسید، یا بحث در مورد تکامل هویت کوکاکولا (یا عدم تکامل) در طول 125 سال گذشته بسیار جذاب است. نظرات ما را در مورد اینکه چه چیزی این لوگوها را بسیار نمادین می کند و همچنین بینش های کلیدی افرادی که آنها را طراحی کرده اند، بخوانید.
برای راهنمایی در مورد نحوه ایجاد یک علامت تجاری که در آزمون زمان مقاومت می کند، نکات ما را در مورد نحوه طراحی لوگو بررسی کنید یا توصیه های ما را در مورد اینکه کجا می توان بهترین الهام از طراحی لوگو را پیدا کرد را بررسی کنید. همچنین ممکن است بخواهید لوگوهای مونوگرام مورد علاقه ما یا بهترین لوگوهای 3 حرفی را که تا کنون ساخته شده است، کاوش کنید.
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0